loading...
╬♥D♥O♥N♥Y♥A♥Y♥E♥S♥A♥B♥A♥╬
saba بازدید : 40 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

حكايت من حكايت كسي كه عاشق دريا بود اما قايق نداشت ...دلباخته سفربود اما همسفرنداشت ...حكايت كسي كه زجركشيد اما ضجه نزد...زخم داشت ولي نناليد گريه كرد اما اشك نريخت ...حكايت كسي كه پر از فرياد بود اما سكوت كرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلامم به عزیزانی که به دنیای من سر زدین این وبلاگ و درس کردم که حرفای دلم و توش بنویسم اگه دوس داشتین بخونین و من و با نظرات خودتون خوشحال کنین دوستای نازم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 922
  • بازدید کلی : 8,127
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد فال حافظ

    كد تغيير شكل موس

    کد موسیقی برای وبلاگ