loading...
╬♥D♥O♥N♥Y♥A♥Y♥E♥S♥A♥B♥A♥╬
saba بازدید : 44 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)


ما نسل بوسه هاي خياباني هستيم...
نسل خوابيدن با اس ام اس...
نسل درد دل با غريبه هاي مجازي...
نسل جمله هاي كوروش ودكتر شريعتي...
نسل كادوهاي يواشكي...
نسل ترس ازرقص نورماشين پليس...
نسل سوخته...
نسل من...
نسل تو...
يادمان باشد هنگامي كه دوباره به جهنم رفتيم بين عذابهايمان مدام بگوييم
يادش به خير...
دنياي ما هم همين طوربود...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلامم به عزیزانی که به دنیای من سر زدین این وبلاگ و درس کردم که حرفای دلم و توش بنویسم اگه دوس داشتین بخونین و من و با نظرات خودتون خوشحال کنین دوستای نازم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 911
  • بازدید کلی : 8,116
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد فال حافظ

    كد تغيير شكل موس

    کد موسیقی برای وبلاگ